THREAD: MW2 Parallax Source
  1. 06-09-2017, 04:38 PM
    S63's Avatar
    S63
    Space Ninja
    S63's Avatar
    S63
    Space Ninja
    841
    Posts
    6,275
    Reputation
    Jan 2016
    NextGenUpdate
    Sup NGU,

    Lately i've got into legit gaming on xbox one and thought that i would release the source code for my menu this menu does not include everything you see in the video i have removed such function as unfair aimbot although its a easy function to make but seems no1 has the brain to figure it out but the reason ive removed it is the fact it will keep unique in other menus and you wont have 1000s of menus all with unfair aimbot init but lets just get to the point heres the You must login or register to view this content.

    Video:


    p.s i know this menu is messy as shit but what can i say it was my first menu coded in c++ Sal

    also if you wanna groan, then groan i dont really care but most if not all the functions in this menu have been released anyways so... :p

    Credits:
    S63
    MatrixMods
    mrtn
    OLDSCHOOLMODZHD
    seb5594
    Bitwise
    SC58
    oStankyModz
    Shark
    Jo-Milk
    Mango_Knife
    Last edited by S63 ; 06-09-2017 at 04:45 PM.

  2. The Following 3 Users Say Thank You to S63 For This Useful Post:

    , ,

  3. 06-14-2017, 05:18 AM
    Vote's Avatar
    Vote
    I am error
    Vote's Avatar
    Vote
    I am error
    76
    Posts
    508
    Reputation
    Oct 2015
    NextGenUpdate
    lmao, was just wanting this base and i come here and find it Kryptus
  4. 06-14-2017, 02:33 PM
    S63's Avatar
    S63
    Space Ninja
    S63's Avatar
    S63
    Space Ninja
    841
    Posts
    6,275
    Reputation
    Jan 2016
    NextGenUpdate
    Originally Posted by Vote View Post
    lmao, was just wanting this base and i come here and find it Kryptus


    Nice Tustin
  5. 10-03-2022, 06:47 AM
    zRayz-'s Avatar
    zRayz-
    Haxor!
    zRayz-'s Avatar
    zRayz-
    Haxor!
    28
    Posts
    1,268
    Reputation
    Aug 2014
    NextGenUpdate
    fix link ? pls